En fyllig hälsokontrollskvinna i London

Idag var jag på någon sorts hälsokontroll (eller egentligen var det mest att fylla i papper och sedan ett blodprov). Kvinnan som jag träffade var en underbar person. Hon var otroligt...hm, hur ska man säga...fyllig (?), hennes behag nästan svämmade över hennes något urringade topp, kära värld, var nästan rädd att en av de två skulle hoppa ur och slå mig! Hennes bakdel var så stor att den liksom rörde sig i en helt egen rytm när hon rörde sig. Vidare så skrattade hon så hjärtligt att trots att jag inte alls förstod henne vid alla tillfällen så kunde jag inte göra annat än att skratta med. Som alla vet så HATAR jag blodprov men jag måste säga att jag aldrig har skrattat så mycket inför, under och efter ett blodprov. Kvinnan var helt fantastiskt skoj!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vad roligt det låter! Ungefär som att få sin trasiga läpp omplåstrad av en mauritisk fyllig och bestämd svart sjukskötersketant som hette Pussy.

2009-03-18 @ 16:57:30
Postat av: mamma

Tänk vad bra att det finns så trevliga, roliga och runda människor i London! Beträffande den yppiga glada blodprovtagerskan så tror jag du blir alltmer positiv till folk som tar plats rent fysiskt...

2009-03-18 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback