Framtidskakor

Nämen vänta nu...  

Visst är det den 23/3 idag? Man kan ju bli lite förvirrad av att vara i en annan tidszon men nu tror jag något har gått snett.   Var just och hadlade och då inhandlade jag bland annat kakor (stora, härliga chokladkakor). Dessa kakor är butiksbakade imorgon. Ja just det, du läste rätt, imorgon! Jag har alltså kakor från framtiden i påsar på min köksbänk. Dessa futuristiska godbitar skall jag äta senare ikväll och om det råkar bli någon kvar så är det inte helt otroligt att det kanske blir en framtidskaka imorgon till frukost. Det är ju imorgon som kakorna egentligen skall födas.  

Jag anar fusk med datummärkningen. Är det en "icaköttfärsgrej" på gång även i London?

Kommentarer
Postat av: Petra

:-)

2009-03-27 @ 11:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback