IKEA-shopping i London

Min tillvaro är räddad, det gick att "låna" lite nätverk av någon annan i huset, jag är så evigt tacksam till den eller de som är givmilda nog att faktiskt låna mig lite bandbredd (även om de kanske inte riktigt vet om det...).


Det är märkligt men det finns nog en passande
sång/låt till precis varje tillfälle i tillvaron. Dagens låt får man vända lite på för att den ska passa, men det gör inget. Idag var vi på IKEA och handlade följande: Papperskorg (kök), diskställ, värmeljus (doft 30 st) (vanliga 100 st), påslakan, lakan, örngott (4st), kudde, diskborste, toaborste, iskubsbricka, värmeljusstakar (4 st), klädroller, badhandduk ( 2 st), handduk (2 st), kökshandduk (4st), rödvinsglas (6 st) och servetter. Att vara på IKEA är som att vara hemma ungefär. Om jag skulle få grav hemlängtan vet jag just vart jag ska åka, till IKEA. De hade dessutom en sektion med svenska livsmedelsprodukter (exempel på saker som fanns där: sill, dillchips, nyposoppa, knäckebröd etc).


Idag lämnade vi vårt hotell för att flytta in i lägenheten, känns faktiskt riktigt bra.


"You can take a Swede out of Sweden but you can't take IKEA out of a Swede"


Kommentarer
Postat av: Petra, Mattias & Zion

Åååh, så härligt! Hoppas verkligen att ni får det alldeles underbart i er nya lägenhet! Själva planerar vi för fullt med inköp av nya tapeter etc. Borde dock vara straffbart att låta tapeter utgå!!! Såg i alla fall inlägget på Zions bilddagbok så tänkte här passa på att skriva dit våra e-mail adresser: [inlägget redigerat]. Ha det nu så jättebra! Njut av storstaden!



Kramar från oss alla tre...

2009-03-15 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback