Museum och gel för händerna

Igår var jag på museum igen. Jag förärande under gårdagen Science Museum med min närvaro, där trängdes jag med fingrande barn (man fick röra på många av sakerna så det var helt ok). Tyckte utställningen var riktigt trist och ointressant. Jag tror inte alls att jag var rätt målgrupp. Hade jag varit ett fingrande barn hade jag nog tyckt att det var kul.

Jag tycker inte om att fingra på saker som alla andra redan fingrat på (som dörrhandtag exempelvis). Det finns mycket otrevliga bakterier och smust som det är trevligt att inte få på sina händer. Som tur är har jag oftast min flaska med Antibacterial Hand Gel med mig i ficka eller väskan. Den ska tydligen döda 99,9% av bakterierna på händerna. Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback