Paniken nära och bröstsmärtor

Nu har vi börjat flytta in i vår lägenhet, eller flyttat in ska man kanske inte kalla det, vi har flyttat dig två resväskor. Dessutom har vi beställt el, gas och vatten (det fanns redan men avtalen måste stå i våra namn). Vidare har vi även beställt tv, telefon och bredband. Dock kommer det dröja till slutet av månaden innan vi får vårt bredband. Hur jag ska överleva utan återstår att se. Kommer verkligen vara isolerad. Mail och Skype har varit min möjlighet till mänsklig kontakt på dagarna då jag inte arbetar ännu. Paniken är nära. Jag kommer nog känna mig mycket ensam. Tänk om jag blir en sådan där person som stannar länge i snabbköpskassan för att prata med den som tar betalt för att jag inte har någon annan att prata med... Hemska tanke! Det är ju personer av den karaktären man irriterar sig enormt mycket på när man står bakom och har ont om tid. Skaffa nya vänner är ju inget jag tycker vidare bra om, jag tycker ju faktiskt inte ens om andra okända människor, människor jag inte känner gillar jag inte. Haha nä, fullt så illa är det inte...men nästan. Men jag tycker så väldigt mycket om de människor (och djur!!!) jag redan känner att jag egentligen inte alls behöver fler i mitt liv. Underbara kvasisocila jag...suck.  

Jag har nu varit borta i ca två veckor och nu saknar jag lilltjejen (hunden) så mycket att det verkligen gör fysiskt ont i bröstet!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback