Post och Notting Hill

Igår fick jag brev från den svenska ambassaden. Det var spännande, eller själva brevet var inte det minsta spännande, det var bara papper jag behöver för att kunna förnya mitt körkort som jag tog för tio år sedan. Det som var spännande var att brevet faktiskt kom fram. Det står inte vem som bor var i huset (det står inte ens vem som bor i huset) och all post slängs in innanför porten i en hög men mitt brev hittade hit vilket var skoj.  

Klockan är nu strax efter nio här i London. Jag har varit ute och sprungit i Holland Park och
Notting Hill. Vädret är strålande fint. När jag påbörjade min tur var det lite kallt om händerna men det blev varmare efter en stund. Idag kändes det lite lättare att springa, senast var det lite trögt i starten men denna gång tror jag benen var mer redo för vad som förväntades av dem.  

Nu ska jag äta kakor och kolla på tv en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback