Träningsvärk av London

Ännu en dag i London. Har traskat runt ungefär hela dagen och tittat på olika områden där vi skulle kunna tänka oss att bo. Allt detta traskande har resulterat i viss värk av en sko samt en trevlig lättare träningsvärk. Tänk att jag rör mig så lite så jag får träningsvärk av att gå, men till mitt försvar får jag väl säga att London faktiskt är en mycket stor stad!  

Dock är jag rätt säker på att jag faktiskt inte blivit magrare. Till lunch åt vi nämligen pizza. Middagen hämtade vi hem från ett indiskt ställe (var sjukt gott). Vi ska börja laga mat snart...  

Vädret har varit mulet och ganska trist, men det är iaf ingen snö här!  

Har skaffat nytt mobilnummer, ett kontantkort för samtal här. Mitt vanliga nummer finns dock kvar som vanligt, har accepterat att jag nu kommer få bära runt på två telefoner. Om du tycker att du borde ha mitt nya nummer och inte fått det ännu är det bara att höra av sig.  

Imorgon börjar allvaret...HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Har du flyttat dit?

Vad gör du i London?

Postat av: Bloggpengar

Hej! Vill du ha hjälp med att tjäna pengar på din blogg? :)

2009-03-01 @ 22:58:19
URL: http://bloggpengar.blogg.se/
Postat av: J

Allvaret? Började det inte när ni flyttade dit? har du hittat jobb? :)

Åh, jag saknar ju dig redan... =(( bara vetskapen av att du inte är i Sverige längre är så jobbig...



Jag har förresten skype oxå ^^

2009-03-02 @ 10:49:05
URL: http://www.sashacorrigan.com
Postat av: Samuel

Bettan (men inte Bettan som i Bettan & Co.) - Jupp, jag har flyttat hit. Tänkte jobba och tjäna massor med pengar :)



Bloggpengar - jag tror inte att jag skriver en sådan blogg som man tjänar pengar på. För att tjäna pengar på sin blogg ska man vara tjej, inte vidare smart och skriva om vad man shoppat (vilket jag iofs gör ibland). Man ska inte skriva arga brev till banken exempelvis - jag tror inte alster av den karaktären genererar några större summor.



J - nja, jo, det kanske det gjorde, det började lite då, fast just nu känns det mer som semester... Nä, inget jobb ännu, men jag känner på mig att det är på g...eller jag hoppas det iaf! Har du Skype? Då ska jag genast hitta dig! Kram på dig! /S.

2009-03-02 @ 14:06:27
Postat av: Samuel

J,

noterade att det fanns flera med just ditt namn på Skype, kan du lägga till mig istället? Borde vara lättare :)

2009-03-02 @ 18:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback