Vilse i London och mitt fantastiska lokalsinne

Igår var jag och tittade på två potentiella arbetsplatser. Eftersom jag tillhör den delen av befolkningen som inte gillar att lägga pengar på onödiga saker och dessutom inte är rädd för att traska en bit beslutade jag mig för att jag skulle gå tillbaka från stället jag åkt tåg till. Såg en byggnad på håll som jag ansåg var ett gott riktmärke och började traska. Efter en liten stund så syntes inte min riktmärkesbyggnad längre utan jag fick gå på känsla. Jag anser mig ha ett gott lokalsinne, faktiskt ett riktigt gott lokalsinne, jag vet nog ingen vars lokalsinne kan mäta sig med mitt (dock vet jag att det finns de som motsätter sig detta påstående men de har fel). Jag traskade och traskade och tänkte att nu borde jag nog vara framme snart och det hade jag absolut varit om jag inte råkat gå för långt. Jag fattar inte alls hur det kunde gå så illa, jag brukar ju hitta så bra. Måste varit något fel på mig just då, kanske någon form av sjukdom eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback