Helgsammanfattning

Igår var det lördag. Vi hade väl inga vidare större planer. Jag var ute med kameran en sväng, tjuvstartade o fotade på nästa veckas tema eftersom jag var klar med denna veckas tema ganska tidigt. Sedan spenderade vi resterade del av dagen i en familjehög i soffan. Det var ju inte riktigt en vanlig familjehög eftersom inte hunden var med. Hon brukar alltid ligga överst i familjehögen i soffan hemma i Sverige. Dagen kändes underbart oproduktiv och nästan slösaktigt lugn. Men jag tror att både jag och maken behövde en riktig slappardag...  

Idag bjöd London på sommarväder, det var helt fantastiskt varmt! Passade på att inviga mina nya YSL-skor, kändes riktigt somrigt till upprullade jeans, vit Lacoste-piké med tre turkosa ränder och Diorsolbrillor. Vi åt lunch uppe på en terass vid Covent Garden, åt ostron till förrätt och passade på att drömma om att vi egentligen var i Nice. Gick förbi
Harrods på hemvägen, kilade in och tänkte prova Rolex Yacht-Master, dock var det så mycket folk där och den fanns inte i rätt modell i någon monter så vi gick vidare till Snog och köpte yoghurtglass med färska bär.  

Imorgon är det bank holiday så jag är ledig då också, ska bli skönt. Hoppas att sommarvärmen håller i sig!

Copyright Samuel
Nice, underbara Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback