Ofrivilligt nerdoftad

Var ett tag sedan jag uppdaterade, har varit lite upptagen. Dels har jag haft ganska ont i ryggen, for nagon natt sedan vaknade jag upp och typ skrek av smarta, pa morgonen sedan var jag sa trott att jag somnade under frukosten. Minns faktiskt inte riktigt hur jag tog mig till jobbet, men dit kom jag och dagen var ok. Ryggen borjar bli battre och battre tror jag (eller hoppas iaf).  

For nagra dagar sedan da jag var och handlade skulle jag kopa nagon typ av hygienprodukt, minns faktiskt inte riktigt vad det var jag skulle kopa men det spelar mindre roll. Medans jag stod och valde i hyllan som var bredvid hyllan med varuhusparfym och spraydeo kommer det en liten farbror med skjortan mer uppknappt an vad som jag tycker borde vara tillatet och staller sig bredvid mig o borjar titta pa spraydeodoranterna. Jag tog inte nagon storre notice av hans forehavanden tills jag nastan kvavdes i ett moln av billig varuhusdoft. Den lilla farbrorn med uppknappta skjortan stod och sprutade illaluktande (enligt min enkla asikt) doft pa hela sin varelse och dessutom pa min person. Jag forstar att om man koper nagot som doftar vill man sjalvklart testa forst, det gor jag ocksa (aven om jag inte inhandlar produkter med avsikt att avge doft fran kroppsytan i livsmedelsaffaren). Dock, nar man testar sa brukar en liten testning vara nog, man behover inte anvanda upp halva produkten for att veta om man gillar den eller inte. Vidare sa ar det faktiskt valdigt oartigt att forbruka annat an testprodukter, om man nu beslutar sig for att man inte alls vill ha varan man just testat kommer ju den som faktiskt vill ha produkten att kopa en som faktiskt inte innehaller just sa mycket som forpackningen lovar. Dessutom, man bor inte agna sig at denna typ av ymningt testande i narheten av andra, iaf inte i narheten av folk som inte uppskattar livsmedelsparfymdoftprodukter.

Kommentarer
Postat av: J

men vad är det för fel på din rygg? =(((

ska du inte söka hjälp för den?

Postat av: Samuel

Vet faktiskt inte vad det är för fel på min rygg. Skulle kunna vara diskbråck. Ska kolla upp ryggen ordentligt när jag vid tillfälle kommer till Sverige.

2009-06-02 @ 22:46:22
URL: http://samuels.blogg.se/
Postat av: J

Hade du varit i Sverige så hade jag tvingat dig att komma till mig för lite träning. Om det inte varit diskbråck alltså, då hade du fått gå till en sjukgymnast först... men gud så jobbigt! jag hoppas det löser sig så du inte går o har ont hela tiden..!

2009-06-03 @ 12:36:57
URL: http://www.sashacorrigan.com/blogs
Postat av: Samuel

Jag tror inte träning är bra för min rygg just nu, det verkar bli värre när jag rör på mig. Igår passade jag på att dansa loss lite, straffade sig på storstilat vis, har haft sjukt ont idag...

2009-06-03 @ 23:45:17
Postat av: J

Dans o diskbråck är väl sällan en speciellt bra idé skulle jag tro, mycket konstiga rotationer av ryggraden där...

Jag tror på lite hederlig styrketräning, men om det är diskbråck så ja, då ska du nog till en sjukgymnast först så dom får kolla...

Åh, jag tycker synd om dig som har ont..! =(

2009-06-04 @ 11:20:54
Postat av: Anonym

Jag vet inte om jag borde träna alls, ska nog köra en magnetröntgen innan så jag vet vad det är för fel... Undrar om jag ska ta upp ridningen igen, det ska ju vara bra för ryggen tror jag?!

2009-06-04 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback