Deghuvud!

Jag bakade ett bröd som vi åt till frukost idag. Det var speciellt eftersom jag faktiskt inte bakar vidare ofta.


När jag ändå är inne på ämnet deg, det figurerar just nu ett riktigt deghuvud i utkanten av min tillvaro. Utan att gå in på närmare detaljer så måste jag ändå uttrycka min enorma vrede över detta pucko. Det är både vidrigt och sorgligt när man noterar att det finns svin som inte alls tänker på andra människor utan ser det som sin självklara rätt att både ta mer än vad de har rätt till och dessutom ta saker som man inte ens hjälpt till att skaffa. Idiot är den som tycker sig stå över alla andra när den i verkligheten i andras ögon betraktas som en sorglig, tragisk, patetisk och inkompetent person. Att istället för att bidra till verksamheten utnyttja den är bara något en människa med ynklig moral och bristande etik kan göra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte sett MP på jättelänge! men jag har hört att det går på teve nu :-D Vet du, jag ser inte ens på teve längre.. inte så mkt iallafall..!



Vi borde försöka planera in den här vinkvällen snart, jag är mkt taggad o skulle verkligen ha den snaaaaart! ^^ Vi får mailas om det? :)

2009-10-11 @ 21:44:07
Postat av: Samuel

Absolut, vi mailas om det! Ska bli skoj!

2009-10-12 @ 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback