En mycket trevlig överraskning

För någon dag sedan kom en mycket trevlig överraskning. Några av våra underbara vänner (egentligen bara en men i anden var de fler) kom med en flaska champagne och en otroligt trevlig grattissång. Jag hade verkligen inte väntat mig något sådant, jag som firade min födelsedag lite i smyg, visserligen storstilat om ni frågar mig, men samtidigt ganska mycket under radarn eller vad man ska säga. Jag firade tillsammans med min make och tyckte att det var rätt skönt att inte behöva ha en stor fest. Jag gillar fester men jag tycker mindre om att behöva vara festobjekt, jag har roligare på andras fester än på mina egna. Men att öppna dörren och mötas av skönsång och champagne - helt underbart! Det är inte så ofta någon ens ringer på vår dörr så att öppna och mötas av detta var ju rent fantastiskt! Jag tror inte jag riktigt, pga att jag blev så förvånad, lyckade uttrycka min glädje och lycka över detta tilltag - så om ni läser... TACK!!! Tusen tack ni fina människor!




Kommentarer
Postat av: Petra & Mattias...

Ni är värda mer än så... ville bara visa hur mycket vi tycker om er! Snart middag?! Kram

2009-10-10 @ 19:52:03
Postat av: Samuel & maken

Absolut middag snart! Var länge sedan vi sågs nu... Saknar er! Ska vi satsa på en liten middag nästa vecka?

2009-10-10 @ 21:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback