Helgen som varit

Jaha, så vad har jag gjort i helgen då? Jo, i lördags så var vi på visning av en lägenhet som vi varit och tittat på tidigare, den är mycket fin och väldigt dyr, vi kommer inte kunna köpa den eftersom det är säkert massor med människor som tycker att det är ok att betala mer pengar för den än vad vi tycker. Sedan hängde vi lite hemma och efter det besökte vi vårt fadderbarn och blev bjudna på middag. Hur mysigt som helst!
 
I söndags hade vi planer på att sätta fast en tröskel i anslutning till vårt nya hallgolv. Eftersom vår borrmaskin var på besök hos vårt gudbarn (jag tror inte han personligen använde borrmaskinen eftersom den antagligen var lite för tung för honom att hantera, var väl snarare mor och far till gudbarnet som borrade) åkte vi dit för att hämta borrmaskinen. Vi hade den ofantliga lyckan att bli inbjudna på fika. Mycket trevligt! Sedan skyndade vi hem till vårt golv för att förfasas över att vi faktiskt inte hade någon borr som passade till skruvarna vi planerat att bruka.


Istället tände vi en brasa, jag satt i soffan lyssnade på opera och läste en bok och liksom bara njöt. Det är sällan jag är vidare bra på att göra myssaker av sådan karaktär, har en tendens att vara lite rastlös men i söndags gick det väldigt bra! Sedan åt vi middag. Förrätten var en skagentoast med räkor samt en toast med parmaskinka. Sedan bjöds det på potatis, morot, lök och kött samt ett glas vin.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äter ni ugnsrostade rotfrukter med likaledes rostade halverade vitlökar....gissa vem som gärna kommer på middag om jag blir bjuden!

2009-10-26 @ 21:47:38
Postat av: Samuel

Du är otroligt välkommen!!!

2009-10-28 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback