Hjärtesorg och hopp samt bottenskrap

Kära bloggläsare,
 
Det är med tungt hjärta jag idag kan meddela (eller egentligen var det igår men jag orkade inte då) att vi inte kommer köpa den fantastiska mångmiljonvåningen som vi var så innerligt sugna på att bo i. Tyvärr var det några andra som tyckte att den var värd mer pengar än vad vi tyckte. Känns faktiskt riktigt surt! I denna lilla by finns inte så många våningar till salu så det kommer nog dröja innan vi hittar någon ny att tråna efter.
 
Eller nja...det finns faktiskt en annan våning som jag är riktigt sugen på, den är dessutom större än den vi just förlorat. Ska kolla på söndag så återkommer jag i frågan.
 
Ha nu en riktigt fin helg och var snälla mot varandra!
 
Ps. Tittade på det där Mammas pojkar på Kanal 5 igår. Det är så otroligt spännande! Hur har produktionsbolaget lyckats hitta dessa människor, detta bottenskrap av mänsklig begåvning? Det är så underbart nervkittlande att det finns människor som dessa, dels dessa tjejer/kvinnor som frivilligt är med på förnedrings-tv och gråter när de inte får vara kvar i programmet där de tävlar om killar/män som inte ens verkar smarta. Otroligt intressant, det är som en helt annan planet, en alternativ dimension där obegåvning är norm och pinsamhet är regel. Tänk vad spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback