Mixer

Jag vet inte om jag berättade att vi köpt en mixer till vår lägenhet i Nice. Det visade sig vara en mycket klok investering. Vem hade kunnat gissa att jag skulle vara en riktig fena på att göra Piña Colada? Jag hade då ingen aning om att jag var så bra på det som det visade sig att jag var. Tror hemligheten låg i att ha riktigt bra råvaror...eller iaf en riktigt god färsk ananas. Det trista är att jag inte riktigt vet hur mycket av varje grej jag hade i så jag kan inte dela med mig av receptet.

Om det inte vore för att jag faktiskt längtar massor efter julen (julgran, lussekatter och glögg) så skulle jag längta till sommaren med varma kvällar och goda drinkar.

Här kommer en blid på mixern, det kan jag dela med mig av. Den öppnade flaskan med Champagne som står till vänster i bild hade inget med drinkarna att göra, den bara stod där på bänken sedan tidigare.





Kommentarer
Postat av: J

Och ett fantastiskt val av champagne må jag säga!

Kan vi inte ha vinkväll snart? :DD om jag kan få besvära om att få sova över så jag inte behöver åka hem så tidigt :P

2009-10-04 @ 21:29:48
Postat av: Samuel

Självklart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-06 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback