Ännu en kväll i soffan

Jag spenderar även denna kväll tillsammans med hunden under en filt i soffan. Har just ätit en god köttbit och potatisgratäng. Ett (eller kanske två) glas rött till detta. Trevlig onsdag, absolut! Maken är parkerad framför datorn, om jag inte blir varm om fötterna snart så ropar jag nog hit honom. Igår fick vi en inbjudan till en fest. Att bli bjuden på fest är väldigt väldigt roligt! Jag gillar fester, Eller om man ska vara noga, jag gillar att gå på fest men kanske inte fullt lika mycket att ha fest. Jag har svårt att njuta av allt det festliga om festen är min. Jag borde kanske haft fest när jag fyllde år senast, men jag hoppade det och hade världens mest perfekta födelsedag tillsammans med min make istället. Jag nästan ryser än idag när jag tänker på min födelsedag för att det var en sådan perfekt dag. Närr man har fest och bjuder människor måsta man ju ägna all tid åt att se till att ens vänner har det bra vilket gör att man (eller jag iaf) liksom missar att faktiskt ha kul själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback