Saffran - en fin krydda

Jag har nu avnjutit två koppar av mitt nya saffranste och jag måste säga att det verkligen var gott. Kanske inte riktigt som flytande lussekatter vilket jag hoppades på men mycket trevligt. Saffran är bra på att göra många saker goda. Om vi inte hade saffran skulle många maträtter kännas onödiga och vi skulle kunna ställa in julen. Vad skulle julen vara utan lussekatter? Nu får jag väl erkänna att det faktiskt har hänt att jag bakat lussekatter mitt i sommaren... Ok, julen är ju mer än lussekatter, vi ska inte ställa in den. Jag har hittat en radiostation som sänder över nätet som kör julmusik dygnet runt - snacka om lycka! Ok vilket konstigt inlägg detta blev. Jag skulle ju bara skriva lite om mitt nya tr

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag undrade just när julmusiken skulle göra entré, det är ju verkligen hög tid för det nu när det snart är oktober! :-)



Hör av mig om pianot inom kort.

2009-09-30 @ 10:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback