Glad påsk!

Glad påsk kära bloggläsare!
 
Denna påsk firar jag påskafton i ensamhet. Jag tänkte att det egentligen inte skulle vara så illa, jag hade planerat att umgås med hunden, packa inför den stundande flytten, kolla på tv och äta lite. Allt var helt ok ända tills jag gick till vår lokala matbutik för att köpa mig en fryst maträtt att värma i ugnen samt en påskmust light. Kassörskan tittad på mig på ett sätt som inte kunde tolkas på annat sätt än att hon faktisk tyckte att det var lite tragiskt att jag skulle äta uppvärmd mat och dricka julmust light på självaste påskafton. Jag hade inte tänkt på min påskafton som tragisk innan detta men nja, kanske är min kväll lite tragisk och kanske lite lite ensam faktiskt (hunden sover just nu).

Kommentarer
Postat av: Samuel

Haha! Tack så mycket,detsamma! =D

Postat av: Samuel

Glad påsk förresten!

2010-04-03 @ 21:51:33
URL: http://samuels.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback