Pimpat påskägg

Jag tog en liten paus i packandet och piffade till ett påskägg. Idag gjorde vi en liten turné (med endast två stopp) för att leverera påskägg, visserligen kanske lite sent, men det är faktiskt tanken som räknas. Jag hade dock bara pimpat det ena.
 
På förekommen anledning, det var egentligen inte alls så synd om mig som satt i min ensamhet och firade påskafton, jag hade det faktiskt helt ok. Dessutom ska man faktiskt vara glad för att man får fira påsk, även om det är i ensamhetens tecken. Det finns de som är sjuka, de som inte har några pengar, de som inte har rätt att fira de högtider de känner för, de som inte har en hund som är ultramysig etc. Dessa är de synd om, när det gäller mig är det faktiskt inte så synd om mig alls.
 
Här kommer en bild på det pimpade (piffade) påskägget. Den trevliga pappersdekorationen gjorde jag av en sida ur en katalog som jag hittade här hemma, tror att den kanske tillhörde någon annan som jag hoppas inte kommer sakna den, för nu är den borta. Att pynta med tandkräm kanske kan ses som något kontroversiellt, men jag tyckte det var ett trevligt inslag.

Copyright Samuel


Kommentarer
Postat av: Zion

Det var otroligt trevligt, det där påskägget. Mamma tyckte mycket om tandkrämen och jag och pappa tyckte massor om innehållet :-) Tusen tack ni söta faddrar!

2010-04-07 @ 21:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback