Söndag, på förmiddagen

Sedan jag vaknade har jag haft en liten liten melodisnutt i huvudet, det går typ på detta vis: du-duu-du-du-du tu tuu... Jag tror att det är någon låt som börjar på det viset, men jag kan verkligen inte komma på vilken låt det är. Om det är någon som skulle kunna bistå med information om vad det kan vara för låt skulle jag bli mycket glad.
 
För några dagar sedan skickade vi ett sms till några vänner men vi fick inget svar. Blev lite orolig att det hänt något otrevligt så vi var nödgade att kolla deras bilddagbok för att se att denna trevliga familj var vid god vigör. Det hade inte inträffat något otrevligt vad vi kunde se, bortsett från att vi senare fick vi veta att den mobiltelefon vi skickat meddelande till tydligen tillfälligt var ur funktion. Detta är ett mycket knepigt problem. Om en toalett eller tågvagn är ur funktion ser man lätt det om det sitter en lapp på dörren, detta system med en lapp på dörren går inte att applicera på mobiltelefoner. Kanske mobiltelefonioperatörerna borde ta ett ökat ansvar här, de borde veta om ett sms kommit fram eller inte och meddela mig om det inte har det. Visst ja, leveransrapport finns det ju något som kallas, men det orkar jag inte med eftersom de flesta sms faktiskt kommer fram och då stör dessa rapporter. Oj vad besvärligt allt blev.

Copyright Samuel
Ja just det, lite cayennepeppar kan piffa till även den mest sorgliga ostbågen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback