Varning för Taps4less

Vi gjorde misstaget att beställa saker från taps4less.com. Det var mycket osmart av oss, men sakerna var just de vi letat efter till riktigt bra priser.

Givetvis blev det besvär. Sakerna kom inte. Sedan fick vi löfte om att de skulle levereras till kompis i London som skulle skicka dessa vidare till oss. De kom fortfarande inte! Efter ett antar telefonsamtal till företaget så verkade det som om våra varor skulle komma. De kom fortfarande inte! Sedan kom de. Jag skulle tro att när man lägger till vår telefonräkning efter alla samtal till London att sakerna kanske inte blev så billiga...

Fick ett sådant underbart mail från vår vän i London som gjort en fantastisk insats när det gäller vår beställning. Jag brukar ju endast publicera eget material på min blogg, men detta mail var så underbart att jag bara måste dela med mig av det.

"Du skulle ha hört mig idag! Jag skrek till taps4less att jag minsann hade fått fel sink. Den här var ju vit! Helt fel!
När jag står där och skriker och kräver att få prata med managern så upptäcker jag att det var ju ett skydd runt sinken som var vit! Jag la snabbt på...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback