Fredag

Igår var jag ledig. Hade en riktigt effektiv dag. Målade lite lister (eller foder eller vad det kallas, de där grejerna som är runt en dörröppning), tvättade, åkte till sopstationen med lite saker som skulle slängas, var och handlade, städade, ringde till möbelaffären.
 
På kvällen åkte vi och hämtade våra nya stolar, lagade mat och så gjorde jag en drink (eller två, maken ville också ha en).


De hade så fin ananas i butiken så jag kunde inte låta bli att köpa två stycken åt maken i vinterpresent.


Julpynt - Samuelstyle


Kommentarer
Postat av: Lorelai

Mmmmmm,drinken ser väldigt god ut, smakade säkert väldigt gott också:)

Är det godis jag ser i julpyntet, du köper väl aldrig godis??? Var det nedsatt pris:)

Puss puss

2010-12-12 @ 12:23:37
Postat av: Samuel

Haha klart det var nedsatt pris! Eller om man handlade ett kilo fick man 50 kr i rabatt :-)

2010-12-14 @ 20:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback