Märkliga mail

Jag fick ett märkligt mail idag, ett spam antar jag.


Varför skickar någon ett sådant mail till mig?! Är det en pik? Jag skulle väl inte påstå att jag faktiskt behöver gå ner så mycket i vikt, inte ännu iaf. Dessutom, om det endast är kvinnor som får delta är det ju ganska bortkastat att skicka mailet till mig.
 
Vidare fick jag ett annat mail under gårdagen som talade om att min inkorg nästan var full och att det fanns risk för att mail inte skulle komma fram om inkorgen var full. Enligt mig är det väl ganska obegåvat att skicka ett sådant meddelande via e-post, hade varit bättre att ringa istället, risken finns ju att just detta mail gjorde att min inkorg faktiskt blev full och tänk om jag då missade något viktigt mail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback