Välkommen nya färska barn!

Men alltså gissa vad som har hänt! När jag skulle gå till jobbet imorse noterade jag att jag fått ett sms. Jag vill inte vara negativ till alla er andra som skickar sms till mig, men imorse hade jag fått ett sms som fick mig att hoppa och studsa av glädje, slå det om ni kan! Att jag hoppar och dansar runt i hallen händer nästan aldrig av ett sms men imorse hände det!

Vår gudson har fått en syster och allt hade gått bra! Oj oj jag är så glad och lycklig att jag nästan kan gå av! Detta är ju så underbart fantastiskt att man verkligen blir rörd! Jag ser verkligen fram emot att få träffa denna person och tillönska henne GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN i efterskott!

Btw, vi har sålt vår lägenhet och på måndag vår vi nycklarna till vår nya våning, ska bli spännande!

Sov sött kära blogg läsare, nu ska jag kolla färdigt på curlingen och sen sova. Helt sjukt vad duktiga dessa tanter är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback