Dag 13 - vi firar födelsedag

Jag sov mycket oroligt och vaknade massor med gånger. Stressad. Varför? Jo,
för vi hade inget presentpapper och ej heller något presentsnöre och jag
skulle göra paket på morgonen. Lösningen: tidningspapper, en kökshandduk,
några grässtrån och två blommor.

Åkte till en strand. Vädret var lite oroligt. Åt lunch. Råkade välta ner
mina solglasögon från bordet så de fick en stor repa mitt på höger glas. Åh
vad ledsen jag blev. Mina fina solglasögon från Dior. Ack vilken sorg,
vilken olycka. Jag ska se om det går att byta ut glaset när jag kommer hem.

På eftermiddagen satt vi på vår veranda och drack champagne och åt räkor.
Sedan gick vi en lång bit till en fantastisk fisk- och skaldjursrestautrant.
Det finns vad jag vet ingen taxiverksamhet på denna ö och trots att jag inte
hade tandkräm på skjortan upplevde jag inte att lifta som en vidare skojig
tanke.

Åt en fantastisk förrätt följd av en magnifik grillad languster till
varmrätt. För er som missat det så är langustern hummerns klolösa kusin,
typ.


Frukost och paket

Solnedgång och segelbåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback