Dag ett, barn och tjejer borde inte få flyga!

Jag höll på att bli galen av skrikande ungar och babblande tjejer!!!

Vi åkte från Arlanda till Paris vid sex tiden på morgonen och bakom oss satt en tjej med unge och hennes kompis, tjejens kompis alltså, ungen tror jag var för ung för att ha polare. De var en del av ett större sällskap men satt inte alla tillsammans. Under HELA resan satt dessa två tjejer och tjattrade som två lobotomerade babianer. Jag som annars gillar att lyssna på andra människors samtal kan uppriktigt svära på att jag aldrig har hört en sådan onödig, meningslös och irriterande konversation tidigare. Dessa två tjattrade konstant, hela tiden, varje liten sekund fylldes av läten från bänkraden bakom oss. När dessa två hämtade andan skrek den medhavda ungen. Jag höll seriöst på att bli tokig. Jag tycker inte att man ska flyga med skrikande ungar, dessa som envisas med att medföra skrikungar borde placeras i en egen ljudisolerad sektion. Vidare anser jag att folk som för så meningslösa och för andra makabert kräkframmanande samtal inte ens borde få ett pass!!!

Sedan när det kommer till "våra" barn så är det klart att de får åka vart de vill och skrika så mycket de bara har lust med, men de barnen tycker vi ju så mycket om!



Festlig avisning av ett KLM-plan som stod bredvid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback