Dag 10

Söndag

Idag är det över 2700 galningar som tävlar i Ironmantävlingen. Ska strax gå och titta till dessa och se hur de har det. Jag är lite hungrig igen, undrar om jag får någon mat snart.

Nyheten om att Peter Jöback (som jag egentligen ogillar för att han av misstag brände mig på armen med en cigarett för många år sedan) har nått oss här nere. Tydligen hade de valt ringar av Efva Attling i vitt guld graverade med namnen på utsidan. Eh...hallå?! Kom med något nytt och eget! Attling, vitt guld samt gravyr på utsidan låter väldigt mycket som min vigselring som jag haft i flera år!


Kommentarer
Postat av: Petra

.. och det låter väldigt mycket som en ring som jag skulle vilja ha (OM DET INTE VORE FÖR ATT EXET VALDE DET TILLSAMMANS MED SIN NYA - FAST HAN VISSTE ATT JAG VILLE HA DET!!!). Inte alls bitter :-)

2010-07-23 @ 16:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback