Ett meddelande till samtliga läsare

Man blir nästan lite rörd när man kollar sin bloggstatistik. Ok, jag har inte väldigt många läsare, men jag har de bästa. Som med allt i min tillvaro, jag satsar på kvalitet istället för kvantitet. När man ser hur folk tittar in igen och igen utan att jag uppdaterat blir jag faktiskt lite rörd och samtidigt får jag lite dåligt samvete för att jag inte uppdaterat bloggen med små bitar ur min ganska händelselösa vardag blandat med fragment av mina förvirrade åsikter och galna tankar.

Jag skriver på denna blogg för min egen skull, för att jag faktiskt tycker att det är roligt. Jag kommer fortsätta så länge jag roas av det även om ingen läser. Med detta sagt så måste jag ju ändå säga att det är riktigt skoj att ni tittar in här!

Tack för visat intresse och ha en fortsatt fin vecka!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback