I matchen Världen mot Samuel står det idag 1-0 till Världen

När jag ägnat hela förmiddagen och den bra del av eftermiddagen åt att grundmåla hallen tyckte jag att jag faktiskt förtjänat lite mat (typ frukost-förmiddagsfika-lunch-mellanmålmat). Just som jag gick öppnade sig himlen och det vräkte ner vatten i mängder över mig. Var genomblöt när jag handlade vilket på inget sätt tillförde något till matshoppingupplevelsen. Blev om möjligt ännu mer genomblöt när jag gick hem. Just som jag kom in upphörde det att regna, jag hade alltså precis lyckats med att planera min shoppingtur till dagens spöregn. Skit också!
 
Vad blev det för mat kanske någon undrar? Jo, jag köpte en färdig pastasallad. Den var nedsatt i pris eftersom den snart skulle passera sitt bäst-före-datum. Underbar kontrast att sitta i sin mångmiljonvåning och äta gammal reamat...

Copyright Samuel
Guadeloupe


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du torkat efter matinköpsregnet!

Jag undkom med en lättvariant av regn i samband med nutrition när jag satt mig utanför köket med lunchbricka; det var bara att gå in och äta vid köksbordet..

2010-06-13 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback