Renoveringsuppdatering

Jag vet att många av er funderar på hur det går för oss med vår renovering. Till er kan jag säga att det går sakta men säkert (eller ja, jag hoppas att det går säkert och jag blir galen av att det går långsamt). Nedan följer några dagsfärska (mobil)bilder.

Copyright Samuel
Köket, här är det idag målat på golvet med någon sorts primer. Byggaren tyckte tydligen inte att det var lämpligt för hundar att beträda denna yta.

Copyright Samuel
Målarkillarna gjorde ett utmärkt jobb, här är ett hörn i vardagsrummet.

Copyright Samuel
I badrummet håller kaklet på att komma upp på väggarna, man ser också delar av vår überdyra inbyggnadsdusch.

Copyright Samuel
Detta är vårt sovrum, men just nu bor vi inte i just det rummet eftersom saker till badrummet bor där.

Copyright Samuel
Här har vi matsalen, eller lagret som man skulle kunna kalla rummet för just nu.


Kommentarer
Postat av: matetra

Det kommer ju att bli skitsnyggt! Såååå läckert! Vi är gröna av avund!

2010-06-04 @ 21:31:58
Postat av: mamma (från Norrland)

Intressant att se utvecklingen av ert hem!

I morgon lördag kan ni äta här om ni hör av er några timmar innan!

2010-06-04 @ 22:56:06
Postat av: J

Helt underbart ser det ut! jag blir helt till mig! Jag sitter o skuttar av lycka över ljusinsläppet från balkong/altandörren! Snälla snälla snälla skicka en planlösning till mig på mail!? Jag måste få se!

Själv så letar jag en något mindre lägenhet men som förhoppningsvis ska ge mig samma lyckorus som de här bilderna gav mig..!

2010-06-05 @ 10:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback