Samuel gör avbön

Att våga omvärdera sina beslut, att ha modet att kunna tänka om, att kunna testa igen även om man är övertygad om att det är kört - det är styrka.
 
Jag är egentligen en ganska svag person, har inte någon vidare karaktär, är ganska lat och tycker ganska illa om de flesta. Men efter gårdagens inlägg, där jag var så negativ, tänkte jag att jag faktiskt skulle försöka igen, jag beslutade mig för att omvärdera mina åsikter, tänka i nya banor etc.
 
Tänkt, sagt och gjort! Jag tog mig en banan till lunch, jag vågade frukt igen, jag gjorde det! Klockan halv tre var jag hungrig igen! Frukt fungerar verkligen inte, jag tror fortfarande inte på frukt. Frukt är bara bluff och båg! Varning för frukt!

Copyright Samuel
Lunchbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback