Veckan som gått

Det har inte varit många uppdateringar den senaste veckan, ingen alls om man ska vara noga.

Vad har jag gjort istället för att blogga? Jo, jag har jobbat (som vanligt) och dessutom ägnat stor del av min tid åt att renovera hallen. Den är fortfarande inte färdig, men det går framåt.

Idag har jag spacklat lite saker, tvättat, fikat hos svärföräldrarna och ätit middag med min mor. Modern har verkligen en förmåga att göra måltider till festligheter. Dagens middag var inget undantag. Nedan bjuds en bild av förrätten. Njut!

Copyright Samuel


Kommentarer
Postat av: Jay (aka Kimberly!)

Som jag säkert flera gånger sagt: din mor verkar vara en underbar kvinna! jag minns fortfarande en bild på ett bröd hon bakat som var lika vackert som denna förrätt..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback