Komma ut ur garderoben

Jag har inte mina egna kläder på mig när jag jobbar. Detta gör att jag faktiskt inte bryr mig det minsta om vad jag klär på mig på morgonen. Jag har under en längre tid noterat att de jeans jag haft som ''jag bryr mig inte om hur kläderna ser ut på morgonen''jeans mer och mer börjat falla sönder. Idag tänkte jag att ett par andra jeans kunde få komma ut ur garderoben. Hittade ett par som var hela och som jag faktiskt kände mig ganska nöjd med. Funderade på varför jag inte burit dessa oftare. Nu vet jag varför. Gylfen är helt opålitlig! Den likksom glider ner lite utan att man märker det. Helt katastrofalt och tämligen oanständigt!

Kommentarer
Postat av: Samuel

Det blev liksom med två k, jag bjuder på denna aningens finska tolkning av ordet idag.

2010-03-25 @ 19:33:40
Postat av: mamma

Inte ville jag säga ngt; men jag såg att jeansen ni hade var i ett sönderfallande skede nertill när ni hälsade på oss senast. Min tanke var ungefär:"Har dessa beundransvärda, stilmedvetna och snygga unga män såpass uppenbart begagnade benkläder kan jag faktiskt använda mina som endast vid noga betraktande börjat upplösas i nedre kanten". Det var alltså upplyftande för mig.

Om gylfar som går upp: det är en "styggelse", för att använda ett favouttr. som min nuv. kollega har.

2010-03-25 @ 21:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback