En uppdatering

Har varit på middag hos min syster och dessutom bjöd hon på födelsedagsfika i söndags, mycket gott! (Se bild nedan.) Det borde varit förra veckan om jag inte missminner mig.
 
I fredags var vi på en födelsedagsfest, var ok. Satt och pratade med en fastighetsmäklare som var trevlig. Mäklarens kille kom och satte sig bredvid och som den välartade och trevliga person jag betraktar mig som ansåg jag det hövligt att även intressera mig för denna nytillkomna person. Det borde jag inte gjort. Han var nämligen mycket arrogant och uppenbarligen tyckte att han var en mycket viktig person. Personligen tycker jag att han kanske inte såg så viktig ut utan kanske mer över...(ja ni förstår).
 
Har ätit hos svärföräldrarna ett par gånger. Nu senast var i tisdags då det var ännu ett födelsedagsfirande. Maten var mycket mycket god, och det serverades sparris. Jag fullkomligt älskar sparris!
 
Igår var vi ute och åt. Käkade pizza med kantareller, parmaskinka, vitlök, färsk basilika, kronärtskocka etc. Gott!

Copyright Samuel


Kommentarer
Postat av: J

Helt livsfarligt för mig att läsa din blogg nu när du pratar så mkt om mat.. jag som går på diet och idag har en dag då jag har cravings på precis allting... det är felet med att vara ledig, jag fokuserar bara på att tänka på mat. I hate it. Men jag älskar din blogg ^^ o de där bakverken såg helt underbara ut ^^

2010-05-13 @ 13:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback