Konstiga mail

Idag (egentligen igår) fick jag ett mail till min jobbmailadress. Det var från någon som var med i en brottarklubb och varit på någon slags övernattning i en skollokal. Tyvärr hade de kanske inte städat efter sig och nu fått en räkning på 1000 kr. Mailet handlade om hur vi skulle lösa detta och om det verkligen kunde vara riktigt. Sedan fick jag ett annat mail från någon som tyckte att de som gått upp sist och således lämnat lokalen sist borde betala, alternativt om man skulle bestrida fakturan för visst var det så att de som lämnat lokalen gjort en grovstädning? Alternativt om vi skulle debitera hela klubben för detta.
 
Jag visste inte riktigt hur jag skulle ställa mig till detta. Jag är ju liksom inte riktigt med i den där brottarklubben, har faktiskt inte ens hört talas om den tidigare. Vidare skulle jag personligen aldrig lämna en lokal i ett skick att det skulle kräva en städinsats värderad till 1000 kr för att städa upp efter mig. Personligen tycker jag att de som stökade ner skulle betala notan! Jag skrev det tillbaka och samtidigt passade jag på att meddela att de måste skickat mailen fel, de måste varit ämnade för någon annan Samuel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback