Kortärmad skjorta

Träffade en kortärmad skjorta idag. Jag vet inte vad som har hänt med mig, men jag tycker faktiskt inte att det är så fint just nu. Jag kan faktiskt inte riktigt säga varför, men jag gör inte det. De enda som faktiskt kommer undan med att bära skjortor med kort ärm är piloter. Dock tycker jag att det är helt ok att kalva upp ärmarna på sin långärmade skjorta, det är bara snyggt! Jag kan faktiskt inte riktigt förklara min nuvarande aversion mot de kortärmade skjortorna...jag gillar de bara inte. Dock bör tilläggas att jag faktiskt haft ett sådant plagg i min ägo, men den köptes bara för kragens skull och används inte sedan många år tillbaka. Jag hoppas dock att personer i min absoluta omgivning inte känner sig tvingade att avstå från detta plagg för min skull, jag överlever i en värld med kortärmade skjortor, jag lovar! Jag ska kämpa, jag ska klara detta! I will survive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback