En kort liten uppdatering



För en tid sedan firade vi bröllopsdag. Vi brukar oftast fira den i utlandet, denna gång firade vi på svensk mark genom att gå ut och äta på en av de lite dyrare ställena i närheten. Jag skulle gärna velat skrivit att det var ett av de "finare" men det var faktiskt inte det. Maten var inte underbar, servicen var inte fantastisk, dukningen var inte klassig men jag hade trevligt ändå.

 


Jag har skapat konst...eller kladdat färg på en duk - beror på hur man ser på det hela. Jag ansåg att vi behövde något som var vitt, svart och rött på väggen i vår matsal. Ville ha något enkelt som inte tog för mycket uppmärksamhet från vår pingvin. Nu måste jag bara hitta på något sätt att hänga upp detta något stora verk...jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback