Jag är en smygis...

Idag var jag en riktig smygis. Superhemlig var jag och jag njöt till fullo! Efter jobbet kopplade jag in hörlurarna i min mobil, knappade fram internetradion (vilket måste vara en av de bättre uppfinningarna jag träffat på) och rattade in en julkanal, alltså en kanal som spelar julmusik hela året. Jag måste säga att det är underbart att det faktiskt finns fler där ute som tycker om julen lika mycket som jag gör – dvs de som står bakom de kanaler som sänder julmusik 365 dagar om året. Det är fina grejer det! Åter till min smygishistoria. Med min julmusik i öronen vandrade jag till Systembolaget och köpte glögg. Det kändes som jag var en hemlig juldiggare när jag gick från Systemet med julmusik i huvudet och glögg i påsarna. Jag tycker inte att man ska behöva smyga med vem man är. Man ska i mesta mån försöka vara öppen med vem man är, även om det ibland kan vara jobbigt och trots att man kan stöta på både negativitet och tråkigheter från omgivningen. Men här har ni mig. Jag heter Samuel och jag älskar julen!
 
För någon dag sedan ringde maken och jag våra respektive föräldrar och bjöd hem dessa till julfirande i vårt hem. Ska bli så underbart trevligt om vi lyckas samla våra nära och kära här på julafton. Längtar redan!!!
 
Åh vad jag längtar efter julen!!!
 
God jul kära bloggläsare!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tänkte vänta lite med julmusiken...men det ska bli så kul att fira jul hos er! Ska spela den vackra adventsmusiken om några veckor.

2010-10-23 @ 22:37:26
Postat av: Kim

Men den där glöggen var ju inte så god...? jag tyckte den inte smakade så mkt alls faktiskt :S

2010-11-09 @ 13:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback