Om att ha en bulle i ugnen

För en tid sedan fick jag reda på att en person jag finner mycket trevlig nu inte bara är en person utan är en hel person plus början till en annan person. Jag är väl kanske inte riktigt mest känd för att vara en person som gillar barn (om man bortser från "våra" barn som är fullständigt überbäst!) så nu sitter jag här med lite dåligt samvete för att jag inte hoppade upp och ner av glädje. Det är givetvis superkul! Grattis till er båda! Jag är faktiskt riktigt glad för er skull och för världens skull dessutom. Det finns så många människor som jag tycker kunde låta bli att skaffa ungar, ni är INTE några av dessa. Ni kommer att bli fina och bra föräldrar.


 Fick just en låt i huvudet, en av Michael Jackson. Säger bara "Heal the world, make it a better place, for you and for me and the entire human race..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

O vad gulligt av dig att tro att vi kommer att bli bra föräldrar:)vi är nämligen inte lika övertygade, hahaha. Nu skojar jag förstås, vi ska nog se till att det blir en väluppfostrad människa som älskar Michael, då kan man ju inte vara en dålig människa, eller?

Puss på dig

2010-11-07 @ 14:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback