Uppdatering

I lördags fick vi fint besök, lagade underbart god indisk mat! Söndagen gick i effektivitetens tecken, Började med att åka och köpa en soffa (eller ja, beställde och betalade, den ska ska hämtas i afton). Sedan åt vi lunch (rester av den indiska maten). Efter lunchen gick vi på bio och såg en konstig och inte vidare bra fransk film. Kändes dock kultiverat och fint att se en fransk film även om jag kanske faktiskt hade tyckt att det skulle varit roligare att faktiskt se en bra film, men det är alltid lätt att vara efterklok. Efter filmen åkte jag hem till mina föräldrar och åt middag. En väldigt bra söndag, tyckte att det hanns med så mycket.
 
Igår var jag hos läkaren för att kolla mina gener trodde jag, eftersom min marfanutredning fortfarande pågår. Trodde att jag skulle bli topsad i munnen i sann CSI-stil. Det blev jag inte. Istället satt de och pratade med mig och fyllde i något papper samt mätte mina armar och lite sådant. Jag tror att de kom fram till att jag inte har något syndrom. Kan väl tycka att de kanske kunde mailat över det där formuläret istället, jag skulle kunna fyllt i det själv och sparat 230 kr. 
 
På väg till jobbet sedan kilade jag in och köpte en födelsedagspresent till gudsonen. Han verkar gilla halsband och han är absolut mycket förtjust i bilar. Tänkte att det kanske kunde vara en bra idé att kombinera dessa två saker genom att antingen köpa en bil med ett halsband i eller ett halsband med en bil i. Det blev ett halsband och när jag sedan skulle leta efter en liten bil att hänga i detta halsband visade det sig att det var mycket mycket svårt. Hittade en buss, London style, som jag verkligen diggade så den köpte jag.


Kommentarer
Postat av: Petra

Verkligen. verkligen så tyckte han om det. på morgonen när jag och han var ensamma skulle han förstås sätta på sig det och absolut ha det på sig till förskolan. Gissa om jag var skeptisk? Men det fick bära eller brista :-) Han ville ju så gärna visa alla kompisar. Tusen tack, kära gudföräldrar!

2010-10-30 @ 08:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback