Dag 14

Idag påbörjade jag min julklappsshopping genom att besöka en av de lite
finare butikerna och köpte en liten julklapp åt maken. Sedan gick jag vidare
för att köpa honom ytterligare en julklapp, men den butiken hade tydligen
lunchstängt så jag gick hem och städade. En halv kaka till lunch och ett par
timmar på stranden senare tog jag min dagliga joggingtur. Har ingen kraft i
benen längre, vet inte om mina arma ben behöver vila eller mat...

Fest i hamnen är vi på nu. Skojigt och festligt så det duger. Maken och jag
skulle vara effektiva och ställde oss vid ett tillfälle i varsin kö för att
se vem som kom fram först. Det resulterade i att vi råkade få två planteur
mer än vad vi hade planerat. Frankrike är ett fint land, ett land där man på
en hamnfest kan köpa ett glas vin för under 20 kr, sådant tycker jag om.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback