Dag nio

Idag kulminerar festligheterna, jag fyller år!

Vaknade av att maken lade en stor bukett med vita liljor bredvid mig i
sängen. Det är min absoluta favvoblomma! Sedan hade han fixat frukost (vi
som normalt inte ägnar oss åt laster av den arten satt faktiskt och åt en
stund) och så fick jag paket.

Nu ska vi gå en sväng på stan.

Blev med en mycket praktisk väska från Ralph Lauren. Är mycket nöjd!

Turist i Guccibutiken (på engelska): det är som vanligt, det passar inte.
Biträde i Guccibutiken till turisten: du är ryss, det brukar inte passa er,
det är samma för kvinnorna. Ni är för stora.

You just got to love the Gucci people!

Lunch under ett parasoll på stranden, underbart!

En flaska rosa Champagne (Nicolas Feuillatte), snittar och tre raka yatzy
förluster senare begav vi oss till hotell Westminster. På deras veranda
avnjöts följande:

Secca på oxe
Grillad hummer med grönsaker och korianderolja
Grillad fisk trio - tonfisk, dourade, havsaborre
Hallonchees cake
Macaronkaka
Dryck: Champagne [tycks just nu tappat bort namnet, återkommer i frågan], och Cassis blanc

Servicen var perfekt och maten mycket god!

En underbar födelsedag, som alltid! Tusen tack till min make som är helt fantastisk!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback