Dag sju

Både igår och idag har jag åter kutat i 30 minuter. Igår började höger knä
göra ont och idag gjorde det ännu mer ont när jag sprang. Undrar om det är
något fel där inne i benet. Mycket irriterande.

Eftersom  jag fyller år snart hade make ordnat en stor fest nere på
strandpromenaden. Trafiken var avstängd och flera olika band spelade. Det
hela avslutades med fyrverkerier i 20 minuter med musik till. Var otroligt
vackert! Det var som ett konstverk och musiken tillsammans med pyrotekniken
bildade ett fantastiskt konstverk som nästan berättade en historia. Jag har
aldrig tidigare upplevt ett sådant fyrverkeri. Säger bara Vattenfestivalen -
släng dig i väggen (eller det är ju redan gjort eftersom vi nu är befriade
från den företeelsen). Var mycket nöjd och tacksam! Vilken trevlig start på
mitt födelsedagsfirande! (Ok, det var kanske inte helt och hållet min make
som fixat det hela, men jag var glad ändå.)

Copyright Samuel

Copyright Samuel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback