Dag tre

Dagen började med en rejäl dos av SPF50 i ansiktet och sedan en 30 min
joggingtur. Var mycket varmt och ganska plågsamt. När jag kom hem ställde
jag mig på vågen som glädjande nog visade 58,2 kg. Viktminskningen blev dock
kortvarig eftersom jag hetsdrack lite vatten.

Lunchen bestod av rester från gårdagens middag. Efter att ha läst ut boken
Guccikrigen gick vi till posten och skickade ett paket till Sverige sen gick
vi och köpte glass. Nu ska jag hänga loss här hemma innan vi ska laga
burritos till middag.

Ok, detta med att gå ner i vikt går verkligen åt skogen. Åt ju en glass för
en stund sedan och nu sitter jag här med ett underbart glas kallt rosévin
och mumsar chips. Himmel vad dålig jag är på detta...


Kommentarer
Postat av: Petra

Himmel... du är fantastisk! Jag bara älskar att läsa om era äventyr! Och din viktminskning förstås (som absolut inte behövs).

2010-09-15 @ 21:40:17
Postat av: mamma

Hallå! Har du inte koll på vilken BMI som rekommenderas av läkare? Gissar att det dröjer flera kilo till du behöver banta.

2010-09-16 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback