Dag två

Jag tycker att jag ackumulerat lite väl mycket sk trivselvikt. Hade innan
jag kom ner hit beslutat mig för att jag skulle minska min vikt med fem
kilo. Då vi inte har en fungerande våg i Sverige var en av de första sakerna
jag gjorde när jag kom hem hit att väga mig. Vägde in på hela 59,4 kg. Oj oj
oj!

Började denna dag med 30 minuter långsam löpning. Sedan gick vi på stan en
sväng, åt en lättare lunch och gick hem och vilade. Sedan gick vi en rask
tur i en timme, gick hem och lagade en ganska nyttig middag (omelett med
sallad), drack lite vin och sedan gick vi ut och traskade ytterligare en
timme. Avslutade dagen på hela 59,4 kg...

Suck! Det fungerar alltså inte att röra på sig. Kirurgiska ingrepp känns
just nu som en lämplig utväg.

Nu ska jag läsa vidare i boken Guccikrigen av Jenny Gucci och sen sova.
Imorgon väntar en ny dag full med fysiska plågor och mental späkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback