Akvarium

Vi har fått tillökning! I slutet av förra veckan flyttade en liten grupp små liv in hos oss. I 58 liter saltvatten plaskar nu sex fiskar omkring och verkar ha det ganska trevligt om jag får säga det själv. Jag skulle gärna simma omkring där med de små liven en liten stund (om det var så att jag fick plats, men dessvärre är jag för fet för det).

Innehåll:
3 clownfiskar
1 liten blå frökenfisk
2 cromisar (som jag faktiskt skulle kunna vara utan, någon som vill ha?)
4 turbosniglar
1 lite räka som bara gömmer sig
diverse koraller



Kommentarer
Postat av: Lorelai

Vads fint, är det någon av dessa fiskar som är Ellen? eller Elle som jag kallar henne..

Och du måste ju få med räkan på bild, är väldigt nyfiken på den:)

2011-04-18 @ 21:06:38
Postat av: Teo

Hur fan kan du köpa koraller?

Har du missat att de är "något" utsatta?

2011-05-21 @ 20:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback