Fågelskit

För en liten tid sedan hände det som inte får hända, jag fick fågelbajs på benet. Jag har under hela mitt liv på något vis lyckats att undgå detta men för en tid sedan slog olyckan till. En liten kladdig klick hamnade på mitt ben. Var väldigt otrevligt! Dock är jag glad att jag inte fick snusket i ansiktet eller i håret eller så, det hade nog varit ännu mer jobbigt. Det tråkiga är ju att det är ganska svårt att förebygga att det inte skulle hända igen, jag kan ju inte sitta inne resten av livet och att konstant bära på paraply som skydd verkar ganska jobbigt. Jag får hålla tummarna för att jag nu fått min dos och att fåglarna i fortsättningen väljer att släppa sin avföring långt bort från min person.



Fåglarna på bilden har inget med inlägget ovan att göra, dessa träffade vi på semestern tidigare i år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback