Pride - inlägg 1

Men vilken helg det har varit! I fredags var jag ledig, pysslade hemma och var ute och sprang (vilket resulterade i ett mycket ont knä) och sedan på kvällen fick vi besök. Kvällen avrundades vid 03:30 så jag var lite trött i lördags.

Lördagen inleddes med katastrof. Vi hade planerat att titta på prideparaden som skulle tåga genom Stockholm men först passade vi på att äta lite lunch. Thaimat som var mycket god, tyvärr råkade lite av den hamna på min skjorta! Typiskt! Försökte gnugga bort thaimatstänken med lite papper och vatten men det gick inte så bra. Istället fick jag gå och köpa en tröja, först köpte jag en pikétröja som jag tog på mig, men eftersom det var lite svalt så fick jag gå tillbaka till affären och köpa en långarmad tröja att ha ovanpå. Tjejen i affären såg först lite förvånad ut när jag bara en liten stund efter att jag handlat den första tröjan kom tillbaka med den på mig för att köpa en ytterligre. Jag kände mig nödgad att förklara hela thaimatkatastrofen. Hon såg mycket förstående ut vilket kändes fint. Blev dock en ganska dyr lunch om man inkluderar klädinköpen.


Thaimat


Nödlösning 1


Nödlösning 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback