Onsdag

Imorse gick vi upp ganska tidigt igen, hade sovit riktigt dåligt bland annat
beroende av två katter som förde någon livlig konversation en lång stund.
Det lät ungefär som man kan tänka sig att det skulle låta om en katt åt upp
ett spädbarn som inte ville bli uppätet, ett oväsen som håller en vaken vill
jag lova.
 
Vi åkte iväg och dök på morgonen, hade vänt oss till ett dykcenter som
visade sig vara förträffligt. Är mycket nöjd med detta center. Såg bland
annat clownfiskar med barn i en anemon, så bedårande verkligen. Är rejält
sugen på ett akvarium med saltvattens fauna.
 
Lunch åt vi på strandrestaurant, fick god kall grönsakssoppa och grillade
langusterspett, utsökt! Spenderade ett par timmar på stranden och snorklade.
Köpte citronsorbet i butik som avnjöts där vi bor. Middag ut vi på en
restaurant guideboken rekommenderade. Åt känguru för första gången, var inte
alls illa.
 
Imorgon väntar hinderbanan och delfinsafari.


Om jag var en person som tränade mycket skulle jag kunna tänka mig denna typ av träning, stående på en bräda och stilla ro i solnedgången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback