Semesterbloggat

Jag har varit på semester, här kommer semesterbloggen. Observera att allt är skrivet på mobiltelefon så det kan finnas ganska fel i det skrivna språket men det bjuder jag på...det är ju ändå en semester det handlar om.

Fredag
Vi ska åka på semester och märkligt nog ska vi inte åka okristligt tidigt
utan ungefär mitt på dagen.

Förmiddagen spenderades åt att packa saker och fixa grejer. Dessutom, första
dagen på semester tog jag en sväng förbi jobbet.

Just innan vi skulle åka till flygplatsen fick jag ett sms som meddelade att
vårt flyg från Paris till vår destination var inställt. What to do? Ringde
Air France och hörde efter, tjejen som svarade tyckte att vi skulle åka ner
till Paris och ta ett plan som gick dagen efter. Sagt och gjort. Kan ju
inflika att Hilton vid flygplatsen inte var så mycket att hurra för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback